"Волонтерством займаємось давно": засновник FIZI Олександр Паньковецький передав ЗСУ понад 20 тисяч енергетичний батончиків

"Волонтерством займаємось давно": засновник FIZI Олександр Паньковецький передав ЗСУ понад 20 тисяч енергетичний батончиків

Український бренд FIZI, відомий своїми протеїновими та шоколадними батончиками, об'єднав зусилля з Благодійним Фондом "Батальйон Волонтер" для ініціативи на підтримку ЗСУ.

Компанія, очолювана Олександром Паньковецьким, передала партію снеків, які невдовзі опиняться на передовій.

Тепер українські захисники та захисниці 3-ї окремої танкової бригади та підрозділу ССО матимуть додаткові поживні снеки.

"Радію, коли передаємо щось військовим. Ми передаємо батончики для волонтерів з БФ "Батальйон Волонтер". Тому продукція точно піде хлопцям та дівчатам на фронт та, як мінімум, додасть емоцій, смаку, енергії. Волонтерством ми займаємося вже давно, від самого початку нашої роботи разом з нашими клієнтами", - розповів власник та засновник бренду Олександр Паньковецький.

У компанії розповіли, що енергетичні батончики FIZI не містять цукру та збагачені до 14 гр білка, а це дає змогу швидко втамувати голод та отримати енергію. Завдяки пакуванню флоу-пак, ці снеки зберігають свіжість до 9 місяців. У весняно-літній період на фронт відправляються батончики без шоколаду, що робить їх зручними для споживання у спеку. Продукт є веганським, тому буде чудовим вибором для веганів та вегетаріанців, які часто стикаються з проблемами харчування на фронті.

"Ми відкрили добрі стосунки з паном Олександром. Це, безпосередньо, можливість для наших військових мати протеїновий батончик та в потрібний ситуації підкріпитися, набратися енергії, щоб стримувати цього негідника-ворога. Ми зі свого боку робимо все можливе. Дякуємо Олександру за таку ініціативу", - розповів Ігор Бондарчук, волонтер, представник БФ "Батальон Волонтер".

FIZI не вперше виступає з ініціативами на підтримку ЗСУ. Команда компанії випускає благодійні батончики, організовує соціальні акції, співпрацює з волонтерськими організаціями. На сайті компанії споживач може долучитися до ініціативи, яку бренд проводить на постійній основі: оплатіть один або декілька батончиків Charity bar, а бренд потроїть цю кількість та відправить їх на передову. За час існування благодійної акції для ЗСУ було передано понад 20 000 батончиків.

Поділитися сюжетом

Останні новини

Вчителям пропонують поборотися за 500 тисяч гривень: що треба знати

Чиновників вимагають відправити на фронт: відновити мотивацію суспільства

Свинячі реберця в томатній глазурі від "Мастер Шефа": рецепт, який здивує всіх

Поділився не лише повноваженнями: губернатор Забайкальщини витер соплі об підлеглу чиновницю

Сильне похолодання в багатьох областях: синоптик зробила прогноз погоди

Ухилянтам пропонують 50% знижки: подробиці нового законопроекту

Як виростити кріп на підвіконні: прості поради для хорошого врожаю

Забрати дитину зі шкільного укриття під час тривоги: що потрібно знати батькам

Розвал росії розпочнеться з Кавказу: Ахмад Ахмедов заявив, що Дагестан зробить те, що не змогла Чечня

Вартість проїзду у громадському транспорті: коли можуть піднятися тарифи

Соковитий цитрусовий кекс: рецепт простого десерту із секретним інгредієнтом від зірки "Майстер Шеф"

10 авто для великих сімейних поїздок, які не спустошать ваш бюджет

М'ясо на столі стане розкішшю: Україну сколихне серйозне подорожчання

Тимчасова допомога дітям: як оформити і скільки можна отримати в 2024 році

Астрологічний прогноз на 11 жовтня: що чекає на знаки Зодіаку в п'ятницю