"Волонтерством займаємось давно": засновник FIZI Олександр Паньковецький передав ЗСУ понад 20 тисяч енергетичний батончиків

"Волонтерством займаємось давно": засновник FIZI Олександр Паньковецький передав ЗСУ понад 20 тисяч енергетичний батончиків

Український бренд FIZI, відомий своїми протеїновими та шоколадними батончиками, об'єднав зусилля з Благодійним Фондом "Батальйон Волонтер" для ініціативи на підтримку ЗСУ.

Компанія, очолювана Олександром Паньковецьким, передала партію снеків, які невдовзі опиняться на передовій.

Тепер українські захисники та захисниці 3-ї окремої танкової бригади та підрозділу ССО матимуть додаткові поживні снеки.

"Радію, коли передаємо щось військовим. Ми передаємо батончики для волонтерів з БФ "Батальйон Волонтер". Тому продукція точно піде хлопцям та дівчатам на фронт та, як мінімум, додасть емоцій, смаку, енергії. Волонтерством ми займаємося вже давно, від самого початку нашої роботи разом з нашими клієнтами", - розповів власник та засновник бренду Олександр Паньковецький.

У компанії розповіли, що енергетичні батончики FIZI не містять цукру та збагачені до 14 гр білка, а це дає змогу швидко втамувати голод та отримати енергію. Завдяки пакуванню флоу-пак, ці снеки зберігають свіжість до 9 місяців. У весняно-літній період на фронт відправляються батончики без шоколаду, що робить їх зручними для споживання у спеку. Продукт є веганським, тому буде чудовим вибором для веганів та вегетаріанців, які часто стикаються з проблемами харчування на фронті.

"Ми відкрили добрі стосунки з паном Олександром. Це, безпосередньо, можливість для наших військових мати протеїновий батончик та в потрібний ситуації підкріпитися, набратися енергії, щоб стримувати цього негідника-ворога. Ми зі свого боку робимо все можливе. Дякуємо Олександру за таку ініціативу", - розповів Ігор Бондарчук, волонтер, представник БФ "Батальон Волонтер".

FIZI не вперше виступає з ініціативами на підтримку ЗСУ. Команда компанії випускає благодійні батончики, організовує соціальні акції, співпрацює з волонтерськими організаціями. На сайті компанії споживач може долучитися до ініціативи, яку бренд проводить на постійній основі: оплатіть один або декілька батончиків Charity bar, а бренд потроїть цю кількість та відправить їх на передову. За час існування благодійної акції для ЗСУ було передано понад 20 000 батончиків.

Поділитися сюжетом

Останні новини

Внутрішня безпека СБУ має перевірити генерала Носача, – Тука

Верховна Рада ухвалила закон: які нововведення готуються в армії

"Нафтогаз" попередив українців про опалення: відомо, що потрібно зробити перед включенням тепла в оселі

​Онук та дід з Одеси налагодили міжнародний наркотрафік у дитячих іграшках

Кличко: Столиця підготувала до зими 550 одиниць снігоприбиральної техніки та зробила запаси солі і піску

У РНБО відреагували на фейк z-пропаганди про масовані ракетні удари

За "уламками" по НПЗ у Саратові стоїть Головне управління розвідки

Відпочинь від Dota 2, адже студія Blizzard готується до анонсу ремастера Warcraft II

Масована нічна атака по Одесі: є жертви та поранені, моторошні кадри

Як можуть змінитися комунальні платіжки у 2025 році

"Укрзалізниця" оскандалилась через російську мову

Переломний момент: Генсек НАТО розповів, чому війська КНДР у Європі змінюють правила гри

Донька Маска через перемогу Трампа ухвалила важливе життєве рішення

Мільйонні борги спонукають до підвищення тарифів: вода з крана може стати дорогим задоволенням

Фіксував розміщення військових об'єктів: ТЦКшник зливав росіянам позиції ЗСУ