BROCARD заявила про розгортання "чорної" інформаційної кампанії задля витіснення її з ринку

BROCARD заявила про розгортання "чорної" інформаційної кампанії задля витіснення її з ринку

Група компаній BROCARD повідомила про запуск інформаційної кампанії у медіа, спрямованої на витіснення її з вітчизняного парфумерно-косметологічного ринку.

Про це йдеться в заяві, опублікованій на сайті групи компаній BROCARD.

У BROCARD зазначають, що понад чверть сторіччя прозоро ведуть діяльність в Україні, і за інформаційними атаками на неї, на думку керівництва компанії, стоять люди, зацікавлені у руйнуванні її бізнесу на користь свого.

Зазначається, що особливо недоречно запуск "чорної" кампанії проти BROCARD виглядає на тлі заяви президента України Володимира Зеленського про необхідність всебічної підтримки прозорого вітчизняного бізнесу.

"Держава, державні інституції, кожен із посадовців зобов'язані робити все можливе, щоб сприяти легальному, "білому" бізнесу. Достойні робочі місця в Україні, робота кожного підприємства, які залишаються в легальному полі, – це одна з ключових основ української сили", – сказав президент.

У BROCARD вказують, що навіть в умовах повномасштабної війни і вимушеного закриття низки магазинів, компанії вдалося зберегти 70% колективу, які продовжували офіційно отримувати зарплатню. Як зазначено в заяві BROCARD, фонд оплати праці сукупно за 2022 і 2023 склав 872 млн грн. Сума податків, сплачених групою BROCARD до бюджету за 2023 - 590 млн грн. А за 2воєнні роки надходження до держбюджету склали 1 млрд 263 млн грн. З початку повномасштабного вторгнення РФ компанія здійснює постійну адресну допомогу ЗСУ, щона кінець січня 2024 сягнула майже 190 млн гривень.

"Розвивати бізнес, перебуваючи під постійними обстрілами, – це, на мій погляд, справжній героїзм…Я не припиняю пишатися досягненнями керівництва та колективу BROCARD. Для мене всі вони – справжні патріоти, що піклуються про співробітників та їх родини, намагаються втілити в життя мрії клієнтів, платять податки державі та допомагають збройним силам боротися із загарбниками. Я щасливий, що можу зробити свій внесок у цю спільну благородну справу", – каже Філіп Бенасен, власник BROCARD.

"BROCARD, чия історія в Україні починається з 1997 року, незважаючи на декілька змін власників, завжди був і залишається українським бізнесом. Сьогодні це – легендарний український бренд, символ краси для декількох поколінь наших співвітчизників", – підкреслює директор компанії Людмила Севрюк.

Колектив BROCARD висловив надію на підтримку з боку держави, яка дозволить безперешкодно розвивати бізнес групи компаній на українському ринку і сприятиме припиненню інформаційних атак на BROCARD, підкреслюється у заяві.

Поділитися сюжетом

Останні новини

Через рекордні ціни на яблука в Україні здорожчають соки: є підозри, що наші фрукти опиняються в руках росіян

Як запобігти переломам у людей похилого віку: доктор Комаровський поділився порадами

ГУР підтвердило ліквідацію у Луганську російського розвідника Первухи

Відомий блогер розсекретив урологу роман із Анною Трінчер: "Вона зателефонувала дружині..."

Щоб не замерзнути, доведеться економити на всьому: тарифи на опалення можуть переглянути

Якщо зарплата 19 тисяч гривень: українцям розповіли, яку пенсію вони матимуть

Україна у 2025 році отримає перші французькі винищувачі Mirage-2000: у чому їх особливість

Місцева влада "пиляє" землю у селян: люди бояться заявляти про корупцію

Дрон "Хезболли" атакував резиденцію ізраїльського прем'єра Нетаньяху

Як смачно приготувати гриби та мʼясо: фіналістка "Мастер Шеф" дала цікавий рецепт

Українцям приходять космічні штрафи за автомобілі, яких у них нема: хто в зоні ризику

Клієнтка Ощадбанку пожалілася, що в неї знімають гроші ні за що: з'явилася реакція банку

Школярам надали три формати навчання: що треба знати

Данило Монін розповів, чому зростає курс долара та євро: «Імпорт вищий за експорт»

Допомагали мешканцям Маріуполя: історія двох поліцейських, звільнених з російського полону