BROCARD заявила про розгортання "чорної" інформаційної кампанії задля витіснення її з ринку

BROCARD заявила про розгортання "чорної" інформаційної кампанії задля витіснення її з ринку

Група компаній BROCARD повідомила про запуск інформаційної кампанії у медіа, спрямованої на витіснення її з вітчизняного парфумерно-косметологічного ринку.

Про це йдеться в заяві, опублікованій на сайті групи компаній BROCARD.

У BROCARD зазначають, що понад чверть сторіччя прозоро ведуть діяльність в Україні, і за інформаційними атаками на неї, на думку керівництва компанії, стоять люди, зацікавлені у руйнуванні її бізнесу на користь свого.

Зазначається, що особливо недоречно запуск "чорної" кампанії проти BROCARD виглядає на тлі заяви президента України Володимира Зеленського про необхідність всебічної підтримки прозорого вітчизняного бізнесу.

"Держава, державні інституції, кожен із посадовців зобов'язані робити все можливе, щоб сприяти легальному, "білому" бізнесу. Достойні робочі місця в Україні, робота кожного підприємства, які залишаються в легальному полі, – це одна з ключових основ української сили", – сказав президент.

У BROCARD вказують, що навіть в умовах повномасштабної війни і вимушеного закриття низки магазинів, компанії вдалося зберегти 70% колективу, які продовжували офіційно отримувати зарплатню. Як зазначено в заяві BROCARD, фонд оплати праці сукупно за 2022 і 2023 склав 872 млн грн. Сума податків, сплачених групою BROCARD до бюджету за 2023 - 590 млн грн. А за 2воєнні роки надходження до держбюджету склали 1 млрд 263 млн грн. З початку повномасштабного вторгнення РФ компанія здійснює постійну адресну допомогу ЗСУ, щона кінець січня 2024 сягнула майже 190 млн гривень.

"Розвивати бізнес, перебуваючи під постійними обстрілами, – це, на мій погляд, справжній героїзм…Я не припиняю пишатися досягненнями керівництва та колективу BROCARD. Для мене всі вони – справжні патріоти, що піклуються про співробітників та їх родини, намагаються втілити в життя мрії клієнтів, платять податки державі та допомагають збройним силам боротися із загарбниками. Я щасливий, що можу зробити свій внесок у цю спільну благородну справу", – каже Філіп Бенасен, власник BROCARD.

"BROCARD, чия історія в Україні починається з 1997 року, незважаючи на декілька змін власників, завжди був і залишається українським бізнесом. Сьогодні це – легендарний український бренд, символ краси для декількох поколінь наших співвітчизників", – підкреслює директор компанії Людмила Севрюк.

Колектив BROCARD висловив надію на підтримку з боку держави, яка дозволить безперешкодно розвивати бізнес групи компаній на українському ринку і сприятиме припиненню інформаційних атак на BROCARD, підкреслюється у заяві.

Поділитися сюжетом

Останні новини

Внутрішня безпека СБУ має перевірити генерала Носача, – Тука

Верховна Рада ухвалила закон: які нововведення готуються в армії

"Нафтогаз" попередив українців про опалення: відомо, що потрібно зробити перед включенням тепла в оселі

​Онук та дід з Одеси налагодили міжнародний наркотрафік у дитячих іграшках

Кличко: Столиця підготувала до зими 550 одиниць снігоприбиральної техніки та зробила запаси солі і піску

У РНБО відреагували на фейк z-пропаганди про масовані ракетні удари

За "уламками" по НПЗ у Саратові стоїть Головне управління розвідки

Відпочинь від Dota 2, адже студія Blizzard готується до анонсу ремастера Warcraft II

Масована нічна атака по Одесі: є жертви та поранені, моторошні кадри

Як можуть змінитися комунальні платіжки у 2025 році

"Укрзалізниця" оскандалилась через російську мову

Переломний момент: Генсек НАТО розповів, чому війська КНДР у Європі змінюють правила гри

Донька Маска через перемогу Трампа ухвалила важливе життєве рішення

Мільйонні борги спонукають до підвищення тарифів: вода з крана може стати дорогим задоволенням

Фіксував розміщення військових об'єктів: ТЦКшник зливав росіянам позиції ЗСУ