BROCARD заявила про розгортання "чорної" інформаційної кампанії задля витіснення її з ринку

BROCARD заявила про розгортання "чорної" інформаційної кампанії задля витіснення її з ринку

Група компаній BROCARD повідомила про запуск інформаційної кампанії у медіа, спрямованої на витіснення її з вітчизняного парфумерно-косметологічного ринку.

Про це йдеться в заяві, опублікованій на сайті групи компаній BROCARD.

У BROCARD зазначають, що понад чверть сторіччя прозоро ведуть діяльність в Україні, і за інформаційними атаками на неї, на думку керівництва компанії, стоять люди, зацікавлені у руйнуванні її бізнесу на користь свого.

Зазначається, що особливо недоречно запуск "чорної" кампанії проти BROCARD виглядає на тлі заяви президента України Володимира Зеленського про необхідність всебічної підтримки прозорого вітчизняного бізнесу.

"Держава, державні інституції, кожен із посадовців зобов'язані робити все можливе, щоб сприяти легальному, "білому" бізнесу. Достойні робочі місця в Україні, робота кожного підприємства, які залишаються в легальному полі, – це одна з ключових основ української сили", – сказав президент.

У BROCARD вказують, що навіть в умовах повномасштабної війни і вимушеного закриття низки магазинів, компанії вдалося зберегти 70% колективу, які продовжували офіційно отримувати зарплатню. Як зазначено в заяві BROCARD, фонд оплати праці сукупно за 2022 і 2023 склав 872 млн грн. Сума податків, сплачених групою BROCARD до бюджету за 2023 - 590 млн грн. А за 2воєнні роки надходження до держбюджету склали 1 млрд 263 млн грн. З початку повномасштабного вторгнення РФ компанія здійснює постійну адресну допомогу ЗСУ, щона кінець січня 2024 сягнула майже 190 млн гривень.

"Розвивати бізнес, перебуваючи під постійними обстрілами, – це, на мій погляд, справжній героїзм…Я не припиняю пишатися досягненнями керівництва та колективу BROCARD. Для мене всі вони – справжні патріоти, що піклуються про співробітників та їх родини, намагаються втілити в життя мрії клієнтів, платять податки державі та допомагають збройним силам боротися із загарбниками. Я щасливий, що можу зробити свій внесок у цю спільну благородну справу", – каже Філіп Бенасен, власник BROCARD.

"BROCARD, чия історія в Україні починається з 1997 року, незважаючи на декілька змін власників, завжди був і залишається українським бізнесом. Сьогодні це – легендарний український бренд, символ краси для декількох поколінь наших співвітчизників", – підкреслює директор компанії Людмила Севрюк.

Колектив BROCARD висловив надію на підтримку з боку держави, яка дозволить безперешкодно розвивати бізнес групи компаній на українському ринку і сприятиме припиненню інформаційних атак на BROCARD, підкреслюється у заяві.

Поделиться сюжетом

Последние новости

Как вырастить на подоконнике перец: самый простой метод от хозяек

Тысяча гривен на дороге не валяется: пенсионеры могут подать заявление и поднять себе выплаты

Из-за ночной атаки РФ на Черкасскую область погибла женщина

Украинских пенсионеров предупредили о "колючих" штрафах: кого накажут в первую очередь

Как приготовить Киевский торт дома: судья "Мастер Шеф" дал простой рецепт

Hades II порадовал игроков новым контентом: обновление открыло двери на Олимп

Когда в Украину придет волна снегопадов - названа дата в октябре

Субсидия в Украине: украинцам назвали конечный срок подачи документов

Церемониться не будут: коммунальщики пригрозили украинцам жесткими мерами зимой

Выезд юношей за границу: ГНСУ обнародовали важную информацию

ДОТ полутайно отдал миллиарды гривен сомнительным поставщикам пищи для ВСУ: подробности

"Везение исключительно на дурака": военные рассказали, как россияне "щупают" украинские позиции

Тыквенный пирог без заморочек: простой и вкусный рецепт

Нужен творог, тыква и яблоки: рецепт ароматного и нежного печенья

В Запорожье поймали юного поджигателя авто для военных – роспропаганда уже отреагировала