Фундаментальне зрушення: Мексика обійшла Китай як найбільший імпортер товарів у США

Фундаментальне зрушення: Мексика обійшла Китай як найбільший імпортер товарів у США

“Уперше за більш ніж два десятиліття Мексика обійшла Китай як провідне джерело товарів, імпортованих Сполученими Штатами. Цей фундаментальний зсув відображає тенденцію, пов’язану зі зростаючою напруженістю між Вашингтоном і Пекіном, а також зусиллями США щодо імпорту з більш дружніх і близьких до американської території країн”. Думка.

Дані, опубліковані Міністерством торгівлі США, показують, що вартість товарів, імпортованих Сполученими Штатами з Мексики з 2022 до 2023 року, зросла майже на 5% і становила понад $475 млрд. Водночас вартість китайського імпорту впала на 20% до $427 млрд.

До цього, останній період, коли мексиканські товари, імпортовані Сполученими Штатами, перевищували вартість імпорту з Китаю, був у 2002 році.

Уперше за більш ніж два десятиліття Мексика обійшла Китай як провідне джерело товарів, імпортованих Сполученими Штатами. Це фундаментальне зрушення відображає тенденцію, пов’язану зі зростаючою напруженістю між Вашингтоном і Пекіном, а також зусиллями США щодо імпорту з більш дружніх і близьких до американської території країн.

Адміністрація Трампа почала запроваджувати тарифи на китайський імпорт 2018 року, посилаючись на те, що торговельна практика Пекіна порушує глобальні торговельні правила. Байден зберіг ці мита після вступу на посаду 2021 року, давши зрозуміти, що це не було імпульсивним рішенням попередньої адміністрації, а є частиною національної стратегії та що антагонізм щодо Китаю залишається тією рідкісною сферою, де двопартійний консенсус демократів і республіканців буде збережено.

Крім того, адміністрація Байдена закликала компанії шукати постачальників у країнах-союзниках (“friend-shoring”) або повертати виробництво до Сполучених Штатів (“reshoring”). Порушення в ланцюжках постачання, пов’язані з пандемією COVID-19, лише додатково стимулювали американські компанії шукати постачання ближче до берегів США (“near-shoring”).

На тлі посилення проблем у китайській економіці це додатковий фактор, який підштовхуватиме Китай до розширення своєї товарної експансії в Євразійському регіоні. Інакше Китай (наявний режим) просто не виживе. А це, зі свого боку, створює нові геополітичні ризики, пов’язані з контролем транспортно-логістичних маршрутів і боротьбу за вплив на зовнішню політику країн Європи, Азії та Африки. Фундаментальний зсув почався.

Поділитися сюжетом

Останні новини

Внутрішня безпека СБУ має перевірити генерала Носача, – Тука

Верховна Рада ухвалила закон: які нововведення готуються в армії

"Нафтогаз" попередив українців про опалення: відомо, що потрібно зробити перед включенням тепла в оселі

​Онук та дід з Одеси налагодили міжнародний наркотрафік у дитячих іграшках

Кличко: Столиця підготувала до зими 550 одиниць снігоприбиральної техніки та зробила запаси солі і піску

У РНБО відреагували на фейк z-пропаганди про масовані ракетні удари

За "уламками" по НПЗ у Саратові стоїть Головне управління розвідки

Відпочинь від Dota 2, адже студія Blizzard готується до анонсу ремастера Warcraft II

Масована нічна атака по Одесі: є жертви та поранені, моторошні кадри

Як можуть змінитися комунальні платіжки у 2025 році

"Укрзалізниця" оскандалилась через російську мову

Переломний момент: Генсек НАТО розповів, чому війська КНДР у Європі змінюють правила гри

Донька Маска через перемогу Трампа ухвалила важливе життєве рішення

Мільйонні борги спонукають до підвищення тарифів: вода з крана може стати дорогим задоволенням

Фіксував розміщення військових об'єктів: ТЦКшник зливав росіянам позиції ЗСУ