Фундаментальне зрушення: Мексика обійшла Китай як найбільший імпортер товарів у США

Фундаментальне зрушення: Мексика обійшла Китай як найбільший імпортер товарів у США

“Уперше за більш ніж два десятиліття Мексика обійшла Китай як провідне джерело товарів, імпортованих Сполученими Штатами. Цей фундаментальний зсув відображає тенденцію, пов’язану зі зростаючою напруженістю між Вашингтоном і Пекіном, а також зусиллями США щодо імпорту з більш дружніх і близьких до американської території країн”. Думка.

Дані, опубліковані Міністерством торгівлі США, показують, що вартість товарів, імпортованих Сполученими Штатами з Мексики з 2022 до 2023 року, зросла майже на 5% і становила понад $475 млрд. Водночас вартість китайського імпорту впала на 20% до $427 млрд.

До цього, останній період, коли мексиканські товари, імпортовані Сполученими Штатами, перевищували вартість імпорту з Китаю, був у 2002 році.

Уперше за більш ніж два десятиліття Мексика обійшла Китай як провідне джерело товарів, імпортованих Сполученими Штатами. Це фундаментальне зрушення відображає тенденцію, пов’язану зі зростаючою напруженістю між Вашингтоном і Пекіном, а також зусиллями США щодо імпорту з більш дружніх і близьких до американської території країн.

Адміністрація Трампа почала запроваджувати тарифи на китайський імпорт 2018 року, посилаючись на те, що торговельна практика Пекіна порушує глобальні торговельні правила. Байден зберіг ці мита після вступу на посаду 2021 року, давши зрозуміти, що це не було імпульсивним рішенням попередньої адміністрації, а є частиною національної стратегії та що антагонізм щодо Китаю залишається тією рідкісною сферою, де двопартійний консенсус демократів і республіканців буде збережено.

Крім того, адміністрація Байдена закликала компанії шукати постачальників у країнах-союзниках (“friend-shoring”) або повертати виробництво до Сполучених Штатів (“reshoring”). Порушення в ланцюжках постачання, пов’язані з пандемією COVID-19, лише додатково стимулювали американські компанії шукати постачання ближче до берегів США (“near-shoring”).

На тлі посилення проблем у китайській економіці це додатковий фактор, який підштовхуватиме Китай до розширення своєї товарної експансії в Євразійському регіоні. Інакше Китай (наявний режим) просто не виживе. А це, зі свого боку, створює нові геополітичні ризики, пов’язані з контролем транспортно-логістичних маршрутів і боротьбу за вплив на зовнішню політику країн Європи, Азії та Африки. Фундаментальний зсув почався.

Поделиться сюжетом

Последние новости

Внутренняя безопасность СБУ должна проверить генерала Носача, – Тука

Верховная Рада приняла закон: какие нововведения готовятся в армии

"Нафтогаз" предупредил украинцев об отоплении: известно, что нужно сделать перед включением тепла в жилище

Внук и дед из Одессы наладили международный наркотрафик в детских игрушках

Кличко: Столица подготовила к зиме 550 единиц снегоуборочной техники и сделала запас соли и песка

В СНБО отреагировали на фейк z-пропаганды о массированных ракетных ударах

За «обломками» по НПЗ в Саратове стоит Главное управление разведки

Отдых от Dota 2, ведь студия Blizzard готовится к анонсу ремастера Warcraft II

Массированная ночная атака по Одессе: есть жертвы и раненые, жуткие кадры

Как могут измениться коммунальные платежки в 2025 году

"Укрзализныця" оскандалилась из-за русского языка

Переломный момент: Генсек НАТО рассказал, почему войска КНДР в Европе меняют правила игры

Дочь Маска из-за победы Трампа приняла важное жизненное решение

Миллионные долги побуждают к повышению тарифов: вода из крана может стать дорогим удовольствием

Фиксировал размещение военных объектов: ТЦКшник сливал россиянам позиции ВСУ