Гроші, про які не просили: ПриватБанк нав’язує українцям кредитні кошти

Гроші, про які не просили: ПриватБанк нав’язує українцям кредитні кошти

Клієнти ПриватБанку дедалі частіше висловлюють своє незадоволення через зміни кредитних лімітів без попереднього сповіщення. Один із користувачів банку поділився своїм досвідом, коли під час поповнення рахунку мобільного телефону через додаток Privat24 він виявив, що його кредитний ліміт було змінено.

"Я побачив, що на кредитці без мого відома підвищили кредитний ліміт", — обурюється клієнт. Намагаючись дізнатися більше про ситуацію, він звернувся на гарячу лінію банку, але замість швидкого вирішення отримав ще більше труднощів.

Звернення до гарячої лінії банку не принесло бажаних результатів, а навпаки, додало нових клопотів. Віртуальний асистент не міг правильно розпізнати адресу клієнта через наявність дробового номера будинку. "Я це чітко вимовляю. Але одразу голосовий помічник вирішує, що дані не співпадають, і каже мені, що мені потрібно якнайшвидше з'явитися в найближче відділення банку", — розповідає користувач.

Кредит у банку, кадр з відео

ПриватБанк швидко відреагував на скарги та пояснив свою політику щодо кредитних лімітів і роботи віртуального помічника. "Ми збільшуємо або зменшуємо кредитний ліміт, аналізуючи багато різних чинників, таких як наявність кредитів у інших установах, протерміновані платежі, зарплатні нарахування, активне використання картки та інші", — зазначили у банку.

Щодо роботи голосового помічника Яни, у банку підкреслили, що вона покликана мінімізувати час очікування на лінії, допомагаючи зв'язатися з потрібним оператором. "У разі непорозумінь достатньо переформулювати запитання, щоб з'єднатися з оператором", — пояснили представники банку.

Банк також нагадав про альтернативні способи зв'язку, такі як чат на офіційному сайті та у мобільному додатку. Це дозволяє вирішувати питання більш оперативно та уникати проблем з віртуальним асистентом.

ПриватБанк вибачився за завдані незручності та підтвердив свою готовність допомогти у вирішенні подібних питань у майбутньому. Банк підкреслив, що зворотний зв'язок від клієнтів є важливим для покращення якості обслуговування і подальшого вдосконалення своїх послуг.

Раніше ми розповідали, що ці купюри буде заборонено: у НБУ попередили українців на рахунок гривень

Також,"Ощадбанк" попередив пенсіонерів: зробіть це, щоб уникнути проблем



Поділитися сюжетом

Останні новини

Як підготувати грядки під огірки восени: секрети гарного врожаю від досвідчених фермерів

Ароматні стейки з цвітної капусти: суддя "Мастер Шеф" дала простий рецепт

Як зберегти розсаду суниці до весни: експерти дали поради, як правильно підготуватися до зими

Медіум Анна Атаманова розповіла про нового генсека НАТО і перспективи вступу України: «Є якийсь уже прописаний план»

Для хлопців у вишах введуть нове правило: доведеться пройти кожному

Як виростити петрушку та кріп у квартирі: головні правила та секрети

Страшніше за токсикоманію: соцмережі заполонив новий смертельний тренд серед підлітків

Українцям відключають ліфти: змушують "скидатися" на нові

Простий хліб на заквасці без замісу: "Мастер Шеф" дав легкий та смачний рецепт

Гроші українським студентам у Польщі: хто і скільки може отримати

Як обрізати абрикос восени, щоб гарно плодоносив: правила щедрого врожаю

Без згоди не заберуть: хто має імунітет від мобілізації

«Скоро 2 мости у Києві впадуть»: експерт пояснив, для чого потрібен капітальний ремонт

Дрова для опалення: актуальні ціни і які обрати, щоб заощадити

"Хто б міг подумати": Вакарчук зізнався в новому коханні