Гроші, про які не просили: ПриватБанк нав’язує українцям кредитні кошти

Гроші, про які не просили: ПриватБанк нав’язує українцям кредитні кошти

Клієнти ПриватБанку дедалі частіше висловлюють своє незадоволення через зміни кредитних лімітів без попереднього сповіщення. Один із користувачів банку поділився своїм досвідом, коли під час поповнення рахунку мобільного телефону через додаток Privat24 він виявив, що його кредитний ліміт було змінено.

"Я побачив, що на кредитці без мого відома підвищили кредитний ліміт", — обурюється клієнт. Намагаючись дізнатися більше про ситуацію, він звернувся на гарячу лінію банку, але замість швидкого вирішення отримав ще більше труднощів.

Звернення до гарячої лінії банку не принесло бажаних результатів, а навпаки, додало нових клопотів. Віртуальний асистент не міг правильно розпізнати адресу клієнта через наявність дробового номера будинку. "Я це чітко вимовляю. Але одразу голосовий помічник вирішує, що дані не співпадають, і каже мені, що мені потрібно якнайшвидше з'явитися в найближче відділення банку", — розповідає користувач.

Кредит у банку, кадр з відео

ПриватБанк швидко відреагував на скарги та пояснив свою політику щодо кредитних лімітів і роботи віртуального помічника. "Ми збільшуємо або зменшуємо кредитний ліміт, аналізуючи багато різних чинників, таких як наявність кредитів у інших установах, протерміновані платежі, зарплатні нарахування, активне використання картки та інші", — зазначили у банку.

Щодо роботи голосового помічника Яни, у банку підкреслили, що вона покликана мінімізувати час очікування на лінії, допомагаючи зв'язатися з потрібним оператором. "У разі непорозумінь достатньо переформулювати запитання, щоб з'єднатися з оператором", — пояснили представники банку.

Банк також нагадав про альтернативні способи зв'язку, такі як чат на офіційному сайті та у мобільному додатку. Це дозволяє вирішувати питання більш оперативно та уникати проблем з віртуальним асистентом.

ПриватБанк вибачився за завдані незручності та підтвердив свою готовність допомогти у вирішенні подібних питань у майбутньому. Банк підкреслив, що зворотний зв'язок від клієнтів є важливим для покращення якості обслуговування і подальшого вдосконалення своїх послуг.

Раніше ми розповідали, що ці купюри буде заборонено: у НБУ попередили українців на рахунок гривень

Також,"Ощадбанк" попередив пенсіонерів: зробіть це, щоб уникнути проблем



Поділитися сюжетом

Останні новини

Внутрішня безпека СБУ має перевірити генерала Носача, – Тука

Верховна Рада ухвалила закон: які нововведення готуються в армії

"Нафтогаз" попередив українців про опалення: відомо, що потрібно зробити перед включенням тепла в оселі

​Онук та дід з Одеси налагодили міжнародний наркотрафік у дитячих іграшках

Кличко: Столиця підготувала до зими 550 одиниць снігоприбиральної техніки та зробила запаси солі і піску

У РНБО відреагували на фейк z-пропаганди про масовані ракетні удари

За "уламками" по НПЗ у Саратові стоїть Головне управління розвідки

Відпочинь від Dota 2, адже студія Blizzard готується до анонсу ремастера Warcraft II

Масована нічна атака по Одесі: є жертви та поранені, моторошні кадри

Як можуть змінитися комунальні платіжки у 2025 році

"Укрзалізниця" оскандалилась через російську мову

Переломний момент: Генсек НАТО розповів, чому війська КНДР у Європі змінюють правила гри

Донька Маска через перемогу Трампа ухвалила важливе життєве рішення

Мільйонні борги спонукають до підвищення тарифів: вода з крана може стати дорогим задоволенням

Фіксував розміщення військових об'єктів: ТЦКшник зливав росіянам позиції ЗСУ