Гроші, про які не просили: ПриватБанк нав’язує українцям кредитні кошти

Гроші, про які не просили: ПриватБанк нав’язує українцям кредитні кошти

Клієнти ПриватБанку дедалі частіше висловлюють своє незадоволення через зміни кредитних лімітів без попереднього сповіщення. Один із користувачів банку поділився своїм досвідом, коли під час поповнення рахунку мобільного телефону через додаток Privat24 він виявив, що його кредитний ліміт було змінено.

"Я побачив, що на кредитці без мого відома підвищили кредитний ліміт", — обурюється клієнт. Намагаючись дізнатися більше про ситуацію, він звернувся на гарячу лінію банку, але замість швидкого вирішення отримав ще більше труднощів.

Звернення до гарячої лінії банку не принесло бажаних результатів, а навпаки, додало нових клопотів. Віртуальний асистент не міг правильно розпізнати адресу клієнта через наявність дробового номера будинку. "Я це чітко вимовляю. Але одразу голосовий помічник вирішує, що дані не співпадають, і каже мені, що мені потрібно якнайшвидше з'явитися в найближче відділення банку", — розповідає користувач.

Кредит у банку, кадр з відео

ПриватБанк швидко відреагував на скарги та пояснив свою політику щодо кредитних лімітів і роботи віртуального помічника. "Ми збільшуємо або зменшуємо кредитний ліміт, аналізуючи багато різних чинників, таких як наявність кредитів у інших установах, протерміновані платежі, зарплатні нарахування, активне використання картки та інші", — зазначили у банку.

Щодо роботи голосового помічника Яни, у банку підкреслили, що вона покликана мінімізувати час очікування на лінії, допомагаючи зв'язатися з потрібним оператором. "У разі непорозумінь достатньо переформулювати запитання, щоб з'єднатися з оператором", — пояснили представники банку.

Банк також нагадав про альтернативні способи зв'язку, такі як чат на офіційному сайті та у мобільному додатку. Це дозволяє вирішувати питання більш оперативно та уникати проблем з віртуальним асистентом.

ПриватБанк вибачився за завдані незручності та підтвердив свою готовність допомогти у вирішенні подібних питань у майбутньому. Банк підкреслив, що зворотний зв'язок від клієнтів є важливим для покращення якості обслуговування і подальшого вдосконалення своїх послуг.

Раніше ми розповідали, що ці купюри буде заборонено: у НБУ попередили українців на рахунок гривень

Також,"Ощадбанк" попередив пенсіонерів: зробіть це, щоб уникнути проблем



Поделиться сюжетом

Последние новости

Тарифный нокаут в канун зимы: как изменятся цены на водоснабжение в октябре

Время новых возможностей и внутренней гармонии: гороскоп на 5 октября

Кому нужно надеть серебрянные кольца 5 октября и как встретить богатого мужчину: приметы запреты на Харитины

"Завершится весной": астролог предсказал, в каком году в Украину придет мир

Ленивые творожные булочки: Татьяна Литвинова дала рецепт быстрой закуски из лаваша

Как подготовить грядки под огурцы осенью: секреты хорошего урожая от опытных фермеров

Ароматные стейки из цветной капусты: судья "Мастер Шеф" дала простой рецепт

Как сохранить рассаду земляники до весны: эксперты дал советы, как правильно подготовиться к зиме

Медиум Анна Атаманова рассказала о новом генсеке НАТО и перспективах вступления Украины: «Есть уже прописанный план»

Для парней в вузах введут новое правило: придется пройти каждому

Как вырастить петрушку и укроп в квартире: главные правила и секреты

Страшнее токсикомании: соцсети заполонил новый смертельный тренд среди подростков

Украинцам отключают лифты: заставляют "сктдываться" на новые

Простой хлеб на закваске без замеса: "Мастер Шеф" дал легкий и вкусный рецепт

Деньги украинским студентам в Польше: кто и сколько может получить