Гроші, про які не просили: ПриватБанк нав’язує українцям кредитні кошти

Гроші, про які не просили: ПриватБанк нав’язує українцям кредитні кошти

Клієнти ПриватБанку дедалі частіше висловлюють своє незадоволення через зміни кредитних лімітів без попереднього сповіщення. Один із користувачів банку поділився своїм досвідом, коли під час поповнення рахунку мобільного телефону через додаток Privat24 він виявив, що його кредитний ліміт було змінено.

"Я побачив, що на кредитці без мого відома підвищили кредитний ліміт", — обурюється клієнт. Намагаючись дізнатися більше про ситуацію, він звернувся на гарячу лінію банку, але замість швидкого вирішення отримав ще більше труднощів.

Звернення до гарячої лінії банку не принесло бажаних результатів, а навпаки, додало нових клопотів. Віртуальний асистент не міг правильно розпізнати адресу клієнта через наявність дробового номера будинку. "Я це чітко вимовляю. Але одразу голосовий помічник вирішує, що дані не співпадають, і каже мені, що мені потрібно якнайшвидше з'явитися в найближче відділення банку", — розповідає користувач.

Кредит у банку, кадр з відео

ПриватБанк швидко відреагував на скарги та пояснив свою політику щодо кредитних лімітів і роботи віртуального помічника. "Ми збільшуємо або зменшуємо кредитний ліміт, аналізуючи багато різних чинників, таких як наявність кредитів у інших установах, протерміновані платежі, зарплатні нарахування, активне використання картки та інші", — зазначили у банку.

Щодо роботи голосового помічника Яни, у банку підкреслили, що вона покликана мінімізувати час очікування на лінії, допомагаючи зв'язатися з потрібним оператором. "У разі непорозумінь достатньо переформулювати запитання, щоб з'єднатися з оператором", — пояснили представники банку.

Банк також нагадав про альтернативні способи зв'язку, такі як чат на офіційному сайті та у мобільному додатку. Це дозволяє вирішувати питання більш оперативно та уникати проблем з віртуальним асистентом.

ПриватБанк вибачився за завдані незручності та підтвердив свою готовність допомогти у вирішенні подібних питань у майбутньому. Банк підкреслив, що зворотний зв'язок від клієнтів є важливим для покращення якості обслуговування і подальшого вдосконалення своїх послуг.

Раніше ми розповідали, що ці купюри буде заборонено: у НБУ попередили українців на рахунок гривень

Також,"Ощадбанк" попередив пенсіонерів: зробіть це, щоб уникнути проблем



Поделиться сюжетом

Последние новости

Внутренняя безопасность СБУ должна проверить генерала Носача, – Тука

Верховная Рада приняла закон: какие нововведения готовятся в армии

"Нафтогаз" предупредил украинцев об отоплении: известно, что нужно сделать перед включением тепла в жилище

Внук и дед из Одессы наладили международный наркотрафик в детских игрушках

Кличко: Столица подготовила к зиме 550 единиц снегоуборочной техники и сделала запас соли и песка

В СНБО отреагировали на фейк z-пропаганды о массированных ракетных ударах

За «обломками» по НПЗ в Саратове стоит Главное управление разведки

Отдых от Dota 2, ведь студия Blizzard готовится к анонсу ремастера Warcraft II

Массированная ночная атака по Одессе: есть жертвы и раненые, жуткие кадры

Как могут измениться коммунальные платежки в 2025 году

"Укрзализныця" оскандалилась из-за русского языка

Переломный момент: Генсек НАТО рассказал, почему войска КНДР в Европе меняют правила игры

Дочь Маска из-за победы Трампа приняла важное жизненное решение

Миллионные долги побуждают к повышению тарифов: вода из крана может стать дорогим удовольствием

Фиксировал размещение военных объектов: ТЦКшник сливал россиянам позиции ВСУ