Напої Coca-Cola можна знайти на ринку РФ, а її "дочка" все ще отримує прибуток - Bloomberg

Напої Coca-Cola можна знайти на ринку РФ, а її "дочка" все ще отримує прибуток - Bloomberg

Напої бренду Coca-Cola Company досі можна знайти в супермаркетах по всій Росії, а прибутки від продажу Coca-Cola в РФ просто перейшли до її дочірньої компанії Coca-Cola HBC.

Про це повідомляє Bloomberg.

Після початку великої війни Coca-Cola Co. стала однією з перших корпорацій, яка пообіцяла вийти з Росії. Компанія попросила своїх партнерів у Росії вилучити товар з магазинів, припинити постачання сиропу та припинити виробництво.

Повідомляється, що два роки по тому характерний червоний логотип Coke все ще легко знайти в супермаркетах і ресторанах по всій країні.?

А якщо взяти до уваги новинку під назвою "Добрий Кола", що продається в банках знайомого червоного кольору і має смак, який мало хто зможе відрізнити від оригіналу, ? за деякими показниками Coca-Cola залишається провідним виробником газованих напоїв у Росії.

Це можливо тому, що компанія Multon Partners, яка розливала кока-колу в країні, належить окремій лондонській компанії Coca-Cola HBC, в якій американська материнська компанія володіє 21% акцій.?

Коли після початку великої війни HBC припинила виробництво коли, Multon випустила "Добру Колу". Вона стала найпопулярнішою газованою водою в країні, займаючи 13% ринку.?

"Прибутки від продажу Coca-Cola в Росії просто перейшли до Coca-Cola HBC, яка отримала частку ринку завдяки успіху "Доброго", ? каже Гаррет Нельсон, аналітик CFRA Research.

Оригінальну колу ж імпортують із сусідніх країн, таких як Грузія та Казахстан. Після вторгнення Росія прийняла закон, що дозволяє продавати брендовані товари без згоди власника торгової марки. Завдяки цьому імпорту "Кока-Кола" стала газованою водою № 3 в Росії, займаючи 6% ринку.

Нагадаємо:

У Coca-Cola заявили, що подані заявки в Росії на реєстрацію товарних знаків призначені для збереження інтелектуальних прав, зокрема, через те, що треті сторони в усьому світі вже давно прагнуть скористатися репутацією продуктів компанії.?

Компанія PepsiCo у своїй рекламній стратегії в Україні заборонила згадувати про війну.

Поділитися сюжетом

Останні новини

Тарифи на тепло: кому можуть перерахувати платіжку

Як діти на тривалому лікуванні в Україні можуть продовжувати навчання: поради та програми

Анна Атаманова розповіла, чому насправді перенесли «Рамштайн»: «Є багато моментів, які…»

Чим підживити малину в жовтні, щоб мати гарантований врожай: хитрощі садівників

Українка намагалася зробити клізму 6-місячній крихітці термометром, хірурги не повірили своїм очам

Мінус 30 грн у чеку: супермаркети різко знизили ціни на оселедець, скумбрію та коропа

Ласощі без випічки: швидкі солодощі з печива від "Мастер Шефа" Глинської

Точно будуть поважати: 15 простих але дієвих правил шляху до самодосконалення

Як відновити родючість ґрунту та збільшити врожай: городники дали важливі поради

Мобілізація в обхід ТЦК: що змінилося для військовозобов'язаних

Олександр Мусієнко розповів, чи будуть ЗСУ розширювати свій плацдарм у Курській області

Роман Пальчиков: за цей рік Україна розмінувала територію розміром з Молдову

Чиновники "втрачають" 100 прожиткових мінімумів у кожній другій декларації: пояснити, звідки гроші, не можуть

"Все погано": мобілізація в Україні викликала обурення військового психолога

Німці випустили бюджетний електрокар для міста: можна мчати 45 км/год без прав