Напої Coca-Cola можна знайти на ринку РФ, а її "дочка" все ще отримує прибуток - Bloomberg

Напої Coca-Cola можна знайти на ринку РФ, а її "дочка" все ще отримує прибуток - Bloomberg

Напої бренду Coca-Cola Company досі можна знайти в супермаркетах по всій Росії, а прибутки від продажу Coca-Cola в РФ просто перейшли до її дочірньої компанії Coca-Cola HBC.

Про це повідомляє Bloomberg.

Після початку великої війни Coca-Cola Co. стала однією з перших корпорацій, яка пообіцяла вийти з Росії. Компанія попросила своїх партнерів у Росії вилучити товар з магазинів, припинити постачання сиропу та припинити виробництво.

Повідомляється, що два роки по тому характерний червоний логотип Coke все ще легко знайти в супермаркетах і ресторанах по всій країні.?

А якщо взяти до уваги новинку під назвою "Добрий Кола", що продається в банках знайомого червоного кольору і має смак, який мало хто зможе відрізнити від оригіналу, ? за деякими показниками Coca-Cola залишається провідним виробником газованих напоїв у Росії.

Це можливо тому, що компанія Multon Partners, яка розливала кока-колу в країні, належить окремій лондонській компанії Coca-Cola HBC, в якій американська материнська компанія володіє 21% акцій.?

Коли після початку великої війни HBC припинила виробництво коли, Multon випустила "Добру Колу". Вона стала найпопулярнішою газованою водою в країні, займаючи 13% ринку.?

"Прибутки від продажу Coca-Cola в Росії просто перейшли до Coca-Cola HBC, яка отримала частку ринку завдяки успіху "Доброго", ? каже Гаррет Нельсон, аналітик CFRA Research.

Оригінальну колу ж імпортують із сусідніх країн, таких як Грузія та Казахстан. Після вторгнення Росія прийняла закон, що дозволяє продавати брендовані товари без згоди власника торгової марки. Завдяки цьому імпорту "Кока-Кола" стала газованою водою № 3 в Росії, займаючи 6% ринку.

Нагадаємо:

У Coca-Cola заявили, що подані заявки в Росії на реєстрацію товарних знаків призначені для збереження інтелектуальних прав, зокрема, через те, що треті сторони в усьому світі вже давно прагнуть скористатися репутацією продуктів компанії.?

Компанія PepsiCo у своїй рекламній стратегії в Україні заборонила згадувати про війну.

Поділитися сюжетом

Останні новини

Внутрішня безпека СБУ має перевірити генерала Носача, – Тука

Верховна Рада ухвалила закон: які нововведення готуються в армії

"Нафтогаз" попередив українців про опалення: відомо, що потрібно зробити перед включенням тепла в оселі

​Онук та дід з Одеси налагодили міжнародний наркотрафік у дитячих іграшках

Кличко: Столиця підготувала до зими 550 одиниць снігоприбиральної техніки та зробила запаси солі і піску

У РНБО відреагували на фейк z-пропаганди про масовані ракетні удари

За "уламками" по НПЗ у Саратові стоїть Головне управління розвідки

Відпочинь від Dota 2, адже студія Blizzard готується до анонсу ремастера Warcraft II

Масована нічна атака по Одесі: є жертви та поранені, моторошні кадри

Як можуть змінитися комунальні платіжки у 2025 році

"Укрзалізниця" оскандалилась через російську мову

Переломний момент: Генсек НАТО розповів, чому війська КНДР у Європі змінюють правила гри

Донька Маска через перемогу Трампа ухвалила важливе життєве рішення

Мільйонні борги спонукають до підвищення тарифів: вода з крана може стати дорогим задоволенням

Фіксував розміщення військових об'єктів: ТЦКшник зливав росіянам позиції ЗСУ