Напої Coca-Cola можна знайти на ринку РФ, а її "дочка" все ще отримує прибуток - Bloomberg

Напої Coca-Cola можна знайти на ринку РФ, а її "дочка" все ще отримує прибуток - Bloomberg

Напої бренду Coca-Cola Company досі можна знайти в супермаркетах по всій Росії, а прибутки від продажу Coca-Cola в РФ просто перейшли до її дочірньої компанії Coca-Cola HBC.

Про це повідомляє Bloomberg.

Після початку великої війни Coca-Cola Co. стала однією з перших корпорацій, яка пообіцяла вийти з Росії. Компанія попросила своїх партнерів у Росії вилучити товар з магазинів, припинити постачання сиропу та припинити виробництво.

Повідомляється, що два роки по тому характерний червоний логотип Coke все ще легко знайти в супермаркетах і ресторанах по всій країні.?

А якщо взяти до уваги новинку під назвою "Добрий Кола", що продається в банках знайомого червоного кольору і має смак, який мало хто зможе відрізнити від оригіналу, ? за деякими показниками Coca-Cola залишається провідним виробником газованих напоїв у Росії.

Це можливо тому, що компанія Multon Partners, яка розливала кока-колу в країні, належить окремій лондонській компанії Coca-Cola HBC, в якій американська материнська компанія володіє 21% акцій.?

Коли після початку великої війни HBC припинила виробництво коли, Multon випустила "Добру Колу". Вона стала найпопулярнішою газованою водою в країні, займаючи 13% ринку.?

"Прибутки від продажу Coca-Cola в Росії просто перейшли до Coca-Cola HBC, яка отримала частку ринку завдяки успіху "Доброго", ? каже Гаррет Нельсон, аналітик CFRA Research.

Оригінальну колу ж імпортують із сусідніх країн, таких як Грузія та Казахстан. Після вторгнення Росія прийняла закон, що дозволяє продавати брендовані товари без згоди власника торгової марки. Завдяки цьому імпорту "Кока-Кола" стала газованою водою № 3 в Росії, займаючи 6% ринку.

Нагадаємо:

У Coca-Cola заявили, що подані заявки в Росії на реєстрацію товарних знаків призначені для збереження інтелектуальних прав, зокрема, через те, що треті сторони в усьому світі вже давно прагнуть скористатися репутацією продуктів компанії.?

Компанія PepsiCo у своїй рекламній стратегії в Україні заборонила згадувати про війну.

Поделиться сюжетом

Последние новости

Как правильно посадить петрушку в октябре: секреты раннего урожая

Штрафы за тонировку: что украинцам нужно знать о "неправильном" стекле

Полезный овощной салат к любому столу: вкусно, ярко и питательно

В ваших карманах может быть клад: за 10 копеек можно получить десятки тысяч гривен

Чем и как правильно подкормить почву осенью: щедрый урожай гарантирован

Тарифы на тепло: кому могут пересчитать платежку

Как дети на длительном лечении в Украине могут продолжать учёбу: советы и программы

Анна Атаманова рассказала, почему на самом деле перенесли «Рамштайн»: «Есть много моментов, которые…»

Чем подкормить малину в октябре, чтобы иметь гарантированный урожай: хитрости садоводов

Украинка пыталась сделать клизму 6-месячной крошке термометром, хирурги не поверили своим глазам

Минус 30 грн в чеке: супермаркеты резко снизили цены на селедку, скумбрию и карпа

Лакомство без выпечки: быстрые сладости из печенья от "Мастер Шефа" Глинской

Точно будут уважать: 15 простых, но действенных правил пути к самосовершенствованию

Как восстановить плодородие почвы и увеличить урожай: огородники дали важные советы

Мобилизация в обход ТЦК: что изменилось для военнообязанных