Ощадбанк заблокував пенсійний рахунок клієнтки: "Виконала всі вимоги і нічого не допомогло"

Ощадбанк заблокував пенсійний рахунок клієнтки: "Виконала всі вимоги і нічого не допомогло"

Ощадбанк позбавив клієнтку доступу до пенсійних коштів, і після трьох місяців очікування на розблокування жінка змушена була звернутися зі скаргою.

Як повідомляється на сайті "Мінфін", улітку 2024 року пенсійний рахунок клієнтки Ощадбанку був заблокований.

Після того як вона виконала всі вимоги банку і звернулася до відділення, блокування не було скасовано. Протягом трьох місяців жінка не отримувала свої пенсійні виплати.

"У липні мій рахунок був заблокований. Я прийшла у відділення, надала пояснення, виконала всі вимоги і нічого не допомогло. Три місяці я не отримувала пенсію, ходила в відділення, дзвонила на лінію, ніхто нічого не розблокував", — розповідає клієнтка Ощадбанку.

Також клієнтка Ощадбанку згадала, що мала кредитну картку з лімітом 2,5 тисячі гривень. Щотижня їй надходили повідомлення про заборгованість, хоча вона вносила оплату з іншого рахунку. Однак, навіть після того, як вона сплачувала суму, через тиждень знову отримувала подібні повідомлення про заборгованість.

Через відсутність змін клієнтка Ощадбанку була змушена перевести нарахування пенсії в інший банк. Лише на четвертий місяць рахунок було розблоковано, але вона досі не змогла отримати кошти за три попередні місяці.

"Щоб хоч якось отримувати пенсію, я перевела її в інший банк, та три попередні пенсії я від Ощадбанку не могла отримати, скільки б я не ходила у відділення. Через 4 місяці прийшло повідомлення, що рахунок розблокований, але я не можу зняти з рахунку жодної гривні", — додала клієнтка Ощадбанку.

Попри те, що кредитна картка була повністю погашена, клієнтка щодня отримує повідомлення про заборгованість. Відділення не може надати допомогу, а на гарячій лінії дають різні відповіді, стверджуючи, що рахунок або заблокований, або під арештом.

Жінка навіть спробувала закрити рахунок Ощадбанку, подавши заяву, але й це виявилось неможливим.

Увесь час перебувала у лікарні: у клієнтки "ПриватБанку" забрали понад 10 тисяч після викрадення карток.

Клієнт ПриватБанку хотів зняти з картки долари, але одержав не всі гроші: "Видали 75% суми".

Ощадбанк не видав грошей: у відділенні банку заявили, що коштів немає.

Поділитися сюжетом

Останні новини

Верховна Рада ухвалила закон: які нововведення готуються в армії

"Нафтогаз" попередив українців про опалення: відомо, що потрібно зробити перед включенням тепла в оселі

​Онук та дід з Одеси налагодили міжнародний наркотрафік у дитячих іграшках

Кличко: Столиця підготувала до зими 550 одиниць снігоприбиральної техніки та зробила запаси солі і піску

У РНБО відреагували на фейк z-пропаганди про масовані ракетні удари

За "уламками" по НПЗ у Саратові стоїть Головне управління розвідки

Відпочинь від Dota 2, адже студія Blizzard готується до анонсу ремастера Warcraft II

Масована нічна атака по Одесі: є жертви та поранені, моторошні кадри

Як можуть змінитися комунальні платіжки у 2025 році

"Укрзалізниця" оскандалилась через російську мову

Переломний момент: Генсек НАТО розповів, чому війська КНДР у Європі змінюють правила гри

Донька Маска через перемогу Трампа ухвалила важливе життєве рішення

Мільйонні борги спонукають до підвищення тарифів: вода з крана може стати дорогим задоволенням

Фіксував розміщення військових об'єктів: ТЦКшник зливав росіянам позиції ЗСУ

​Війська РФ атакують ЗСУ хімічними боєприпасами: за жовтень було понад 320 випадків