Ощадбанк заблокував пенсійний рахунок клієнтки: "Виконала всі вимоги і нічого не допомогло"

Ощадбанк заблокував пенсійний рахунок клієнтки: "Виконала всі вимоги і нічого не допомогло"

Ощадбанк позбавив клієнтку доступу до пенсійних коштів, і після трьох місяців очікування на розблокування жінка змушена була звернутися зі скаргою.

Як повідомляється на сайті "Мінфін", улітку 2024 року пенсійний рахунок клієнтки Ощадбанку був заблокований.

Після того як вона виконала всі вимоги банку і звернулася до відділення, блокування не було скасовано. Протягом трьох місяців жінка не отримувала свої пенсійні виплати.

"У липні мій рахунок був заблокований. Я прийшла у відділення, надала пояснення, виконала всі вимоги і нічого не допомогло. Три місяці я не отримувала пенсію, ходила в відділення, дзвонила на лінію, ніхто нічого не розблокував", — розповідає клієнтка Ощадбанку.

Також клієнтка Ощадбанку згадала, що мала кредитну картку з лімітом 2,5 тисячі гривень. Щотижня їй надходили повідомлення про заборгованість, хоча вона вносила оплату з іншого рахунку. Однак, навіть після того, як вона сплачувала суму, через тиждень знову отримувала подібні повідомлення про заборгованість.

Через відсутність змін клієнтка Ощадбанку була змушена перевести нарахування пенсії в інший банк. Лише на четвертий місяць рахунок було розблоковано, але вона досі не змогла отримати кошти за три попередні місяці.

"Щоб хоч якось отримувати пенсію, я перевела її в інший банк, та три попередні пенсії я від Ощадбанку не могла отримати, скільки б я не ходила у відділення. Через 4 місяці прийшло повідомлення, що рахунок розблокований, але я не можу зняти з рахунку жодної гривні", — додала клієнтка Ощадбанку.

Попри те, що кредитна картка була повністю погашена, клієнтка щодня отримує повідомлення про заборгованість. Відділення не може надати допомогу, а на гарячій лінії дають різні відповіді, стверджуючи, що рахунок або заблокований, або під арештом.

Жінка навіть спробувала закрити рахунок Ощадбанку, подавши заяву, але й це виявилось неможливим.

Увесь час перебувала у лікарні: у клієнтки "ПриватБанку" забрали понад 10 тисяч після викрадення карток.

Клієнт ПриватБанку хотів зняти з картки долари, але одержав не всі гроші: "Видали 75% суми".

Ощадбанк не видав грошей: у відділенні банку заявили, що коштів немає.

Поделиться сюжетом

Последние новости

Верховная Рада приняла закон: какие нововведения готовятся в армии

"Нафтогаз" предупредил украинцев об отоплении: известно, что нужно сделать перед включением тепла в жилище

Внук и дед из Одессы наладили международный наркотрафик в детских игрушках

Кличко: Столица подготовила к зиме 550 единиц снегоуборочной техники и сделала запас соли и песка

В СНБО отреагировали на фейк z-пропаганды о массированных ракетных ударах

За «обломками» по НПЗ в Саратове стоит Главное управление разведки

Отдых от Dota 2, ведь студия Blizzard готовится к анонсу ремастера Warcraft II

Массированная ночная атака по Одессе: есть жертвы и раненые, жуткие кадры

Как могут измениться коммунальные платежки в 2025 году

"Укрзализныця" оскандалилась из-за русского языка

Переломный момент: Генсек НАТО рассказал, почему войска КНДР в Европе меняют правила игры

Дочь Маска из-за победы Трампа приняла важное жизненное решение

Миллионные долги побуждают к повышению тарифов: вода из крана может стать дорогим удовольствием

Фиксировал размещение военных объектов: ТЦКшник сливал россиянам позиции ВСУ

Войска РФ атакуют ВСУ химическими боеприпасами: за октябрь было более 320 случаев