"Потратила кучу нервов": в сети пожаловались на "Укрзализныцю"

"Потратила кучу нервов": в сети пожаловались на "Укрзализныцю"

Сайт "Укрзализныци" после обновления работает с проблемами - он постоянно "виснет", а в службе поддержки не отвечают на звонки.

Об этом на своей странице в Facebook сообщила Оксана Стомина.

"Не понимаю, когда идеальное портят. Сайт "Укрзализныци" всегда работал прекрасно, быстро и удобно. Так объясните, зачем было что-то менять? За это кто-то должен получить премию, что ли?

Сегодня утром уже потратила полтора часа и кучу нервов, а билетов так и не приобрела. Сайт виснет на каждом шагу, а на этапе "зайти в дію" совсем останавливаются. Пыталась позвонить в службу поддержки, поблагодарить за обновление

Поділитися сюжетом

Останні новини

Що і коли потрібно зробити на садовій ділянці у жовтні: важливі поради від професіоналів

Тушкована капуста в рукаві: простий рецепт із секретним інгредієнтом від зірки "Майстер Шеф"

Найкращі дні для посадки: місячний посівний календар з 4 по 23 жовтня 2024

Випустять на пенсію раніше: ще одна категорія отримала право

Побиття, зв'язані руки та голод: дитячі інтернати перетворилися на пекло

Що робити з листям восени: топ порад для дачників

Одні заплатятть за інших: в тарифах назріває колапс

Ідеальний осінній сніданок: рецепт пухких панкейків від переможниці "Мастер Шеф"

Водіям скасовують покарання за нетверезу їзду: як виправдовують алкоголь за кермом

Чим підживити плодові дерева у жовтні: правила гарного врожаю від садівників

Ніякої "бусифікації": ТЦК суворо окреслили повноваження

Графік відключення електроенергії в Одесі: коли не буде світла

Можна отримати не менше 8 тисяч гривень: безробітним зробили привабливу пропозицію

"Це якесь знущання?" Дмитро Кулеба розізлив людей "проблемою перенаселення"

Військовий віддав свій дім на Львівщині: тепер там живе багатодітна родина