Укрзалізниця має говорити про прибутки, а не про збитки – експерт

Укрзалізниця має говорити про прибутки, а не про збитки – експерт

Державний залізничний монополіст наростив обсяги перевезень, тож наразі немає жодних підстав для того, щоб компанія звітувала про збитки.

Про це заявив директор Центру транспортних стратегій Сергій Вовк, коментуючи заяву керівництва УЗ про необхідність підвищення тарифу для уникнення збитків.

«З точки зору ринку, підстав для того, щоб компанія заходила в різкі збитки, ми точно не бачимо. Більше того: ми бачимо зростання вантажообігу. І коли Укрзалізниця каже, що у них за один місяць зменшилася прибутковість, - було б цікаво взагалі подивитися на розрахунки, які вони використовували. Адже компанія має абсолютно зростаючу динаміку вантажопотоків, і це гарна підстава для того, щоб у них зростали вантажні перевезення, а відповідно – і доходи, і відповідно маржинальний прибуток», - каже експерт.

Він висловив припущення, що заяви про збитки з боку керівництва компанії – просто інформаційна кампанія, направлена на те, щоб добитися чергового підвищення тарифів на вантажні перевезення.

«Це просто спроба інформаційної кампанії на фоні чергової спроби індексації тарифів, які на цей раз називають «вирівнюванням тарифів між класами». Укрзалізниця банально намагається збільшити свої доходи за рахунок вантажовідправників. Зараз компанія намагається показати, що у неї все погано – хоча буквально ще декілька тижнів тому були заяви з боку голови правління компанії про те, що фінансова ситуація Укрзалізниці є гарною, вона працює, і динаміка позитивна», - нагадав Вовк.

Нагадаємо, за перше півріччя Укрзалізниця прозвітувала про рекордні обсяги перевезень та про отримання 3,1 млрд грн прибутку. Водночас, як заявив керівник УЗ Євген Лященко, на кінець року компанія планує збиток у розмірі 2,7 млрд грн, тому необхідно в черговий раз підвищити тарифи на перевезення.

Натомість в Українському національному комітеті Міжнародної Торгової Палати (ICC Ukraine) заявили, що підвищення залізничних вантажних тарифів матиме вкрай негативний вплив на промисловість та знизить експортні надходження. До того ж, постійні збитки Укрзалізниці генерують не перевезення вантажів, а значні та постійно зростаючі витрати компанії, а також кричуща некомпетентність її менеджменту.

Поділитися сюжетом

Останні новини

Медовик з манним кремом: Ліза Глінська дала рецепт швидкого та простого десерту

Скандал навколо смерті комбата Ігоря Гриба: з’ясувалися моторошні подробиці

Можливостей менше, вимог більше: Польща змінює правила для українців

На Харківщині лісник рубав дерева для окупантів: він потрапив під суд

Айстри у жовтні: як і коли потрібно висаджувати ці осінні квіти, правила догляду

«З трепетом вимовляю вперше це слово з великої букви»: донька Фаріон показала неймовірні слова матері про зятя

Пенсіонерам старше 70 років збільшать виплати: умови та суми

Вишукана запіканка зі шпинатом: шеф-кухар розкрила фірмовий секрет ідеальної осінньої страви

Спілкування у школах змінять законодавчо: що підпаде під заборону

Напад на Ніколаса Карму: версія ТЦК

Пенсіонерів застерегли від неочікуваної помилки: можна втратити частину виплат

Податок на пенсію в Україні: пенсіонерам пояснили, за що вони можуть не платити

Здоров’я за знаком Зодіаку: до яких хвороб ви схильні найбільше

В ГУР показали, як знищили російський ЗРК "Оса" fpv-дроном

Мають зробити обов'язково: як за законом ТЦК та поліція повинні затримувати ухилянтів