Укрзалізниця має говорити про прибутки, а не про збитки – експерт

Укрзалізниця має говорити про прибутки, а не про збитки – експерт

Державний залізничний монополіст наростив обсяги перевезень, тож наразі немає жодних підстав для того, щоб компанія звітувала про збитки.

Про це заявив директор Центру транспортних стратегій Сергій Вовк, коментуючи заяву керівництва УЗ про необхідність підвищення тарифу для уникнення збитків.

«З точки зору ринку, підстав для того, щоб компанія заходила в різкі збитки, ми точно не бачимо. Більше того: ми бачимо зростання вантажообігу. І коли Укрзалізниця каже, що у них за один місяць зменшилася прибутковість, - було б цікаво взагалі подивитися на розрахунки, які вони використовували. Адже компанія має абсолютно зростаючу динаміку вантажопотоків, і це гарна підстава для того, щоб у них зростали вантажні перевезення, а відповідно – і доходи, і відповідно маржинальний прибуток», - каже експерт.

Він висловив припущення, що заяви про збитки з боку керівництва компанії – просто інформаційна кампанія, направлена на те, щоб добитися чергового підвищення тарифів на вантажні перевезення.

«Це просто спроба інформаційної кампанії на фоні чергової спроби індексації тарифів, які на цей раз називають «вирівнюванням тарифів між класами». Укрзалізниця банально намагається збільшити свої доходи за рахунок вантажовідправників. Зараз компанія намагається показати, що у неї все погано – хоча буквально ще декілька тижнів тому були заяви з боку голови правління компанії про те, що фінансова ситуація Укрзалізниці є гарною, вона працює, і динаміка позитивна», - нагадав Вовк.

Нагадаємо, за перше півріччя Укрзалізниця прозвітувала про рекордні обсяги перевезень та про отримання 3,1 млрд грн прибутку. Водночас, як заявив керівник УЗ Євген Лященко, на кінець року компанія планує збиток у розмірі 2,7 млрд грн, тому необхідно в черговий раз підвищити тарифи на перевезення.

Натомість в Українському національному комітеті Міжнародної Торгової Палати (ICC Ukraine) заявили, що підвищення залізничних вантажних тарифів матиме вкрай негативний вплив на промисловість та знизить експортні надходження. До того ж, постійні збитки Укрзалізниці генерують не перевезення вантажів, а значні та постійно зростаючі витрати компанії, а також кричуща некомпетентність її менеджменту.

Поділитися сюжетом

Останні новини

Внутрішня безпека СБУ має перевірити генерала Носача, – Тука

Верховна Рада ухвалила закон: які нововведення готуються в армії

"Нафтогаз" попередив українців про опалення: відомо, що потрібно зробити перед включенням тепла в оселі

​Онук та дід з Одеси налагодили міжнародний наркотрафік у дитячих іграшках

Кличко: Столиця підготувала до зими 550 одиниць снігоприбиральної техніки та зробила запаси солі і піску

У РНБО відреагували на фейк z-пропаганди про масовані ракетні удари

За "уламками" по НПЗ у Саратові стоїть Головне управління розвідки

Відпочинь від Dota 2, адже студія Blizzard готується до анонсу ремастера Warcraft II

Масована нічна атака по Одесі: є жертви та поранені, моторошні кадри

Як можуть змінитися комунальні платіжки у 2025 році

"Укрзалізниця" оскандалилась через російську мову

Переломний момент: Генсек НАТО розповів, чому війська КНДР у Європі змінюють правила гри

Донька Маска через перемогу Трампа ухвалила важливе життєве рішення

Мільйонні борги спонукають до підвищення тарифів: вода з крана може стати дорогим задоволенням

Фіксував розміщення військових об'єктів: ТЦКшник зливав росіянам позиції ЗСУ