Укрзалізниця має говорити про прибутки, а не про збитки – експерт

Укрзалізниця має говорити про прибутки, а не про збитки – експерт

Державний залізничний монополіст наростив обсяги перевезень, тож наразі немає жодних підстав для того, щоб компанія звітувала про збитки.

Про це заявив директор Центру транспортних стратегій Сергій Вовк, коментуючи заяву керівництва УЗ про необхідність підвищення тарифу для уникнення збитків.

«З точки зору ринку, підстав для того, щоб компанія заходила в різкі збитки, ми точно не бачимо. Більше того: ми бачимо зростання вантажообігу. І коли Укрзалізниця каже, що у них за один місяць зменшилася прибутковість, - було б цікаво взагалі подивитися на розрахунки, які вони використовували. Адже компанія має абсолютно зростаючу динаміку вантажопотоків, і це гарна підстава для того, щоб у них зростали вантажні перевезення, а відповідно – і доходи, і відповідно маржинальний прибуток», - каже експерт.

Він висловив припущення, що заяви про збитки з боку керівництва компанії – просто інформаційна кампанія, направлена на те, щоб добитися чергового підвищення тарифів на вантажні перевезення.

«Це просто спроба інформаційної кампанії на фоні чергової спроби індексації тарифів, які на цей раз називають «вирівнюванням тарифів між класами». Укрзалізниця банально намагається збільшити свої доходи за рахунок вантажовідправників. Зараз компанія намагається показати, що у неї все погано – хоча буквально ще декілька тижнів тому були заяви з боку голови правління компанії про те, що фінансова ситуація Укрзалізниці є гарною, вона працює, і динаміка позитивна», - нагадав Вовк.

Нагадаємо, за перше півріччя Укрзалізниця прозвітувала про рекордні обсяги перевезень та про отримання 3,1 млрд грн прибутку. Водночас, як заявив керівник УЗ Євген Лященко, на кінець року компанія планує збиток у розмірі 2,7 млрд грн, тому необхідно в черговий раз підвищити тарифи на перевезення.

Натомість в Українському національному комітеті Міжнародної Торгової Палати (ICC Ukraine) заявили, що підвищення залізничних вантажних тарифів матиме вкрай негативний вплив на промисловість та знизить експортні надходження. До того ж, постійні збитки Укрзалізниці генерують не перевезення вантажів, а значні та постійно зростаючі витрати компанії, а також кричуща некомпетентність її менеджменту.

Поделиться сюжетом

Последние новости

Налоговая получила информацию: деньги больше не скрыть

Во Львовской области курсант покинул часть на несколько часов: суд вынес ему решение

Израиль воюет на семи фронтах - Нетаньяху

Фанаты в шоке - выглядит на 20 лет младше: Оля Полякова кардинально изменила имидж

Дополнительные деньги одиноким пенсионерам: как получить 950 грн

Оригинальные картофельные гнезда с фаршем и сыром: как сделать сытный обед

Писатель Курков забраковал пирог с макаронами

Из-за бездействия коммунальщиков украинцам приходится набирать воду из лужи: собаки моются там же

Атака «Хамас» на Израиль вытеснила абсолютно Украину, - политолог-международник о том, как меняется фокус внимания в мире

Прожиточный минимум "заморозили": что ждет украинцев в 2025 году

Украинцам объяснили, как снять себя с военного учета: нужно четыре документа

Писатель Кокотюха по случаю Дня учителя указал на «языковую шизофрению»

Мужчина наслаждался интимом с любовницей, когда жена выстрелила ей в голову: "джуджун" остался во рту

Как подготовить многолетние растения к холодам: опытные хозяйки раскрыли секреты

Хлеб, мясо, молочка и овощи: украинцы обомлеют от новых цен на еду