"В таку гру можна грати вдвох": Портников розповів, як ЗСУ обернули ідею Путіна проти РФ

"В таку гру можна грати вдвох": Портников розповів, як ЗСУ обернули ідею Путіна проти РФ

Наразі Укрзалізниця показує гарний рівень прибутку, тож говорити, що компанія збиткова, не можна. Натомість керівництву слід знизити тарифи – щоб стимулювати українську промисловість, яка наразі перебуває у збитковому стані через вартість залізничних перевезень.

Про це розповів головний консультант центру зовнішньополітичних досліджень Національного інституту економічних досліджень Іван Ус, коментуючи ініціативу УЗ щодо "гармонізації" вантажних тарифів, що призведе до їх чергового підвищення.

"Ми бачимо вже непоганий рівень прибутку Укрзалізниці, і не можна сказати, що це збиткова компанія. Вони люблять казати, що ось, нам треба збільшувати тарифи, тому що нам треба більше грошей для свого функціонування. Зараз ми бачимо, що ці гроші є. То, можливо, оскільки це державна монополія, слід подумати, як можливе зменшення цих тарифів сприятиме зростанню інших галузей – тих, які несуть збитки саме через чинні тарифи Укрзалізниці", - зауважив експерт.

Він також висловив впевненість, що при Кабінеті міністрів має бути запроваджена окрема структура, яка займатиметься прорахунком впливу на економіку від постійного зростання тарифів УЗ.

"При секретаріаті Кабміну повинна бути аналітична структура, яка буде аналізувати, як певні тарифи будуть впливати на розвиток економіки. У них повинні бути відповідні моделі. І це дозволить нам отримати відповідь, що так, зниження тарифів на залізничні перевезення дозволить нам отримати більше грошей, а отже, ми зможемо без суттєвого підняття податків наповнити казну. Це буде безумовно всім, і громадянам, і бізнесу, на краще", - резюмував експерт.

Нагадаємо, за перше півріччя Укрзалізниця прозвітувала про рекордні обсяги перевезень та про отримання 3,1 млрд грн прибутку. Водночас, як заявив керівник УЗ Євген Лященко, на кінець року компанія планує збиток у розмірі 2,7 млрд грн. Звідки він візьметься, у компанії не пояснюють.

В свою чергу голова галузевої ради Федерації металургів України Олена Колесникова заявила, що постійне підвищення тарифів на вантажні перевезення це свідчення неефективності роботи керівництва Укрзалізниці, особливо в умовах, коли обсяги перевезень, а відповідно і доходи компанії, рекордно зростають.

Поділитися сюжетом

Останні новини

Як доглядати за трояндами восени: список садівничих справ

В Китаї виявили нову смертельну хворобу

"Укрпошта" залишила ціни на свої тарифи у спокої: нові послуги на підході

Антарктида стрімко перетворюється на "зелений" континент через зміни клімату

В Україні назріває комунальна криза: рішення Мінфіну ставить під загрозу тепло у будинках

Холодний солоний чізкейк із рибою: зірка "Майстер Шеф" розкрила рецепт вишуканого пирога без випічки

4 інгредієнти, а смак - божественний: рецепт м'ятного лікеру, який буде готовий до Нового року

В Грузії новий медіаскандал через рекламу зі зруйнованими українськими містами

За комуналку можна не платити зовсім: хтось з українців отримає 100% пільгу вже з жовтня

Багатодітні батьки можуть залишитись без відстрочки: таке станеться у трьох випадках

16 будинків, 9 авто та 15 млн готівки: що приховувала від народу чиновниця Тетяна Крупа

Чоловік доньки Ірини Фаріон загинув на війні

"Укртелеком" назвав ціни на інтернет до кінця 2024 року: "Ми розробили новий тариф"

Грибний суп з фрикадельками та галушками: переможниця "Мастер Шеф" розкрила улюблений рецепт

Через місяць буде розвилка: чи чекати Україні кардинальних змін від "Рамштайну"