"В таку гру можна грати вдвох": Портников розповів, як ЗСУ обернули ідею Путіна проти РФ

"В таку гру можна грати вдвох": Портников розповів, як ЗСУ обернули ідею Путіна проти РФ

Наразі Укрзалізниця показує гарний рівень прибутку, тож говорити, що компанія збиткова, не можна. Натомість керівництву слід знизити тарифи – щоб стимулювати українську промисловість, яка наразі перебуває у збитковому стані через вартість залізничних перевезень.

Про це розповів головний консультант центру зовнішньополітичних досліджень Національного інституту економічних досліджень Іван Ус, коментуючи ініціативу УЗ щодо "гармонізації" вантажних тарифів, що призведе до їх чергового підвищення.

"Ми бачимо вже непоганий рівень прибутку Укрзалізниці, і не можна сказати, що це збиткова компанія. Вони люблять казати, що ось, нам треба збільшувати тарифи, тому що нам треба більше грошей для свого функціонування. Зараз ми бачимо, що ці гроші є. То, можливо, оскільки це державна монополія, слід подумати, як можливе зменшення цих тарифів сприятиме зростанню інших галузей – тих, які несуть збитки саме через чинні тарифи Укрзалізниці", - зауважив експерт.

Він також висловив впевненість, що при Кабінеті міністрів має бути запроваджена окрема структура, яка займатиметься прорахунком впливу на економіку від постійного зростання тарифів УЗ.

"При секретаріаті Кабміну повинна бути аналітична структура, яка буде аналізувати, як певні тарифи будуть впливати на розвиток економіки. У них повинні бути відповідні моделі. І це дозволить нам отримати відповідь, що так, зниження тарифів на залізничні перевезення дозволить нам отримати більше грошей, а отже, ми зможемо без суттєвого підняття податків наповнити казну. Це буде безумовно всім, і громадянам, і бізнесу, на краще", - резюмував експерт.

Нагадаємо, за перше півріччя Укрзалізниця прозвітувала про рекордні обсяги перевезень та про отримання 3,1 млрд грн прибутку. Водночас, як заявив керівник УЗ Євген Лященко, на кінець року компанія планує збиток у розмірі 2,7 млрд грн. Звідки він візьметься, у компанії не пояснюють.

В свою чергу голова галузевої ради Федерації металургів України Олена Колесникова заявила, що постійне підвищення тарифів на вантажні перевезення це свідчення неефективності роботи керівництва Укрзалізниці, особливо в умовах, коли обсяги перевезень, а відповідно і доходи компанії, рекордно зростають.

Поделиться сюжетом

Последние новости

Как ухаживать за розами осенью: список садоводческих дел

В Китае обнаружили новую смертельную болезнь

"Укрпочта" оставила цены на свои тарифы в покое: новые услуги на подходе

Антарктида стремительно превращается в "зеленый" континент из-за изменения климата

В Украине назревает коммунальный кризис: решение Минфина ставит под угрозу тепло в домах

Холодный соленый чизкейк с рыбой: звезда "Мастер Шеф" раскрыла рецепт изысканного пирога без выпечки

4 ингредиента, а вкус - божественный: рецепт мятного ликера, который будет готов к Новому году

В Грузии новый медиаскандал из-за рекламы с разрушенными украинскими городами

За коммуналку можно не платить совсем: кто из украинцев получит 100% льготу уже с октября

Многодетные родители могут остаться без отсрочки: такое произойдет в трех случаях

16 домов, 9 авто и 15 млн налички: что скрывала от народа чиновница Татьяна Крупа

Муж дочери Ирины Фарион погиб на войне

"Укртелеком" назвал цены на интернет до конца 2024 года: "Мы разработали новый тариф"

Грибной суп с фрикадельками и клецками: победительница "Мастер Шеф" раскрыла любимый рецепт

Через месяц будет развилка: ждать ли Украине кардинальных изменений от "Рамштайна"