Компенсація від "Київстар": оператор зробив нову заяву

Компенсація від "Київстар": оператор зробив нову заяву

Абоненти «Київстар»продовжують скаржитись на якість послуг на тлі масштабних відключень світла, пише Politeka.net.

Мовляв, оператор тарифи підвищує, але проблеми все одно є.

«У Вас мобільний інтернет з мобільного не працює вже два дні. м. Вишневе. Генератори купіть, третій рік війни. Ще домашній пропонують без світла. Я уявляю як він буде працювати»,

«Чому немає повернення коштів за ті години, коли немає домашнього інтернету? Плата по тарифу знята вчасно. Коли в нас є світло і мав би працювати домашній інтернет - його немає, бо десь ТАМ ...немає світла, а мобільний " тупить" в прямому сенсі»,

«Не шановна компанія по наданню послуг! Вас зламали і ви компенсували це минулого року, так як не надали послуг, але зараз я їх не отримую вже через півгодини як вимкнуть світло, але ви берете кошти як і раніше! Ставте генератори, я маю отримувати послуги, за котрі сплачено!!!! В мене вистачає павербанку на роутер на 3 години відключення, а у вас навіть ЛТЕ не працює, я вимагаю компенсації! Я в минулому місяці більше тижня не зміг сумарно скористатися послугами, ви зняли за місяць!!! Це не моя проблема зовсім! Або надаєте послуги як домовлялись, або компенсуйте! Я розібрався із відсутністю енергії, в за 2,5 роки війни вже мали б так само!..», - скаржаться абоненти в «Київстар».

В «Київстар» запевнили, що розуміють незадоволення клієнтів, яке викликане саме російською агресією, обстрілами енергетичної інфраструктури.

«Це форс-мажорні обставини, які впливають на всі сфери життя країни.

Але оплата послуг, які є у тарифі, допомагає нам інвестувати у відновлення зруйнованої мережі, закуповувати генератори та встановлювати тисячі акумуляторних батарей. Щоб збільшити автономність мережі під час відключень світла», - підкреслили в «Київстар».

Також в «Київстар» повідомили абонентам щодо компенсацій.

«Оскільки ситуація з відключенням електроенергії відбуваються не з вини компанії (форс-мажорні обставини), а через військову агресію та обстріли енергетичної інфраструктури, то компенсація не передбачена», - пояснили в компанії.

Зникнення зв'язку: оператор попередив абонентів про неприємне.

Абонентам "Lifecell" виплатять компенсацію: кого саме стосується.

Як швидко вимкнути прослушку на Android та IPhone.

.

Поделиться сюжетом

Последние новости

Как вырастить розу из букета: эти советы помогут вырастить красивый куст

Как легко получить энергоэффективные технологии на зиму: инструкции от от Минэнерго

Уникальный кейс: внук пожаловался на бабушку омбудсмену Украины

Промышленники призвали президента не допустить роста тарифов на грузовые перевозки УЗ

Киевские многоэтажки самостоятельно решили проблему с отключениями света: как это получилось

Мобилизация в Украине: адвокат объяснил, что делать, если ТЦК объявил в розыск

Уникальный кейс: внук пожаловался на бабушку омбудсмену Украины

Надя Дорофеева признала, что с Кацуриным не все так просто и они делают это ночью: "Должен быть голодный"

Отопительный сезон в Киеве: столица определилась с датой, когда ждать теплые батареи

Работник службы доставки присваивал деньги: детали схемы в Одесской области

За неделю ДТЭК вернул свет в дома жителей 41 населенного пункта после вражеских обстрелов

Кольчуга для Leopard от Стального фронта: украинские танки получают дополнительную защиту

Бронирования тщательно просмотрят ТЦК: По Украине ходят массовые проверки

МИД Украины отреагировало на сообщение о минировании

Нежные кефирные оладьи с хрустящей корочкой: готовим за 10 минут, видео