Компенсація від "Київстар": оператор зробив нову заяву

Компенсація від "Київстар": оператор зробив нову заяву

Абоненти «Київстар»продовжують скаржитись на якість послуг на тлі масштабних відключень світла, пише Politeka.net.

Мовляв, оператор тарифи підвищує, але проблеми все одно є.

«У Вас мобільний інтернет з мобільного не працює вже два дні. м. Вишневе. Генератори купіть, третій рік війни. Ще домашній пропонують без світла. Я уявляю як він буде працювати»,

«Чому немає повернення коштів за ті години, коли немає домашнього інтернету? Плата по тарифу знята вчасно. Коли в нас є світло і мав би працювати домашній інтернет - його немає, бо десь ТАМ ...немає світла, а мобільний " тупить" в прямому сенсі»,

«Не шановна компанія по наданню послуг! Вас зламали і ви компенсували це минулого року, так як не надали послуг, але зараз я їх не отримую вже через півгодини як вимкнуть світло, але ви берете кошти як і раніше! Ставте генератори, я маю отримувати послуги, за котрі сплачено!!!! В мене вистачає павербанку на роутер на 3 години відключення, а у вас навіть ЛТЕ не працює, я вимагаю компенсації! Я в минулому місяці більше тижня не зміг сумарно скористатися послугами, ви зняли за місяць!!! Це не моя проблема зовсім! Або надаєте послуги як домовлялись, або компенсуйте! Я розібрався із відсутністю енергії, в за 2,5 роки війни вже мали б так само!..», - скаржаться абоненти в «Київстар».

В «Київстар» запевнили, що розуміють незадоволення клієнтів, яке викликане саме російською агресією, обстрілами енергетичної інфраструктури.

«Це форс-мажорні обставини, які впливають на всі сфери життя країни.

Але оплата послуг, які є у тарифі, допомагає нам інвестувати у відновлення зруйнованої мережі, закуповувати генератори та встановлювати тисячі акумуляторних батарей. Щоб збільшити автономність мережі під час відключень світла», - підкреслили в «Київстар».

Також в «Київстар» повідомили абонентам щодо компенсацій.

«Оскільки ситуація з відключенням електроенергії відбуваються не з вини компанії (форс-мажорні обставини), а через військову агресію та обстріли енергетичної інфраструктури, то компенсація не передбачена», - пояснили в компанії.

Зникнення зв'язку: оператор попередив абонентів про неприємне.

Абонентам "Lifecell" виплатять компенсацію: кого саме стосується.

Як швидко вимкнути прослушку на Android та IPhone.

.

Поділитися сюжетом

Останні новини

Платіжки стануть значно менше: як заощадити на опаленні в зимовий сезон

Держекоінспекція представила нові підходи до екологічного контролю на міжнародному рівні

Медпрацівники з Рівненщини заробляли на ухилянтах: у них знайдено 14 млн грн

Як покращити ґрунт без хімії: секрети природного відновлення

Особиста трагедія мавпи з-під Харкова розчулила мережу

Держекоінспекція презентувала нові підходи до екологічного контролю на міжнародному рівні

Зміни схвалили: Міносвіти розповіло про успішність школярів

Елементарний грибний суп-пюре: як зробити на обід смачну страву без зусиль

У Німеччині активізували роботу спецслужби РФ

Бої за Торецьк: військовий експерт розповів про ризики захоплення міста оккупантами та наслідки для фронту

"У нас говорят на русском": в Одесі розгорівся мовний скандал між жінкою та фотографом

Все чистенько, і навіть перегару немає: ось навіщо британці пруть речі горілкою

Українцям можуть перерахувати платіжки за газ по іншому тарифу: кого очікує сюрприз

Оцінка може бути невірною: Командування Сухопутних військ просить утриматися від висновків щодо відео «Асгарду»

Десятки військових виїхали за кордон і не повернулися: в Міноборони повідомили про ситуацію