Високі тарифи на вантажні перевезення руйнують українські дороги – ІСС

Високі тарифи на вантажні перевезення руйнують українські дороги – ІСС

Через високі тарифи на вантажні перевезення Укрзалізниця втрачає клієнтів, адже вони переходять на більш доступні автомобільні перевезення. Вони ж, у свою чергу, руйнують українські дороги, у будівництво яких ми вклали дуже багато грошей та сил.

Про це заявив президент Українського національного комітету Міжнародної торгової палати ICC Ukraine Володимир Щелкунов, коментуючи ініціативу УЗ гармонізувати тарифи на вантажні перевезення, що призведе до їх чергового підвищення.

"Укрзалізниця зараз займає монопольне становище на ринку, але ще є автомобільні перевезення. І як тільки збільшується тарифне навантаження на залізницю, ті вантажі, які в змозі, а це перш за все зерно, - переходить на автоперевезення. З одного боку - УЗ втрачає замовника, і надходжень стає менше. З іншого боку - збільшується навантаження на автомагістралі. Всі ми знаємо, скільки зусиль було докладено, щоб відновлювати дороги. Але якщо ми їх будемо використовувати з максимальним навантаженням, то що буде з тими дорогами?", - пояснив Щелкунов.

Водночас, він зауважив: завдяки відкриттю морських портів та організації роботи пунктів перетину, товарообіг пожвавився, що дало змогу УЗ отримати значні кошти та збільшити надходження до державного бюджету. Водночас, підвищення тарифів дуже негативно вплине на конкурентоспроможність українських виробників, тож такі рішення мають бути всесторонньо обгрунтовані.

"Рішення слід приймати дуже виважено, після спілкування з бізнесом. Будь-яке навантаження на експортні галузі – це збільшення собівартості їх продукції. Це ризик стати неконкурентоспроможним на міжнародних ринках. Як результат – зменшення експорту, доходів українських підприємств та податкових відрахувань. Тому має бути чіткий розрахунок – щоб прибуток одного напрямку не призвів до втрат по інших позиціях. Слід зустрічатися, слухати аргументи один одного, і ухвалювати рішення з погляду державних макроекономічних показників", - резюмував Щелкунов.

Раніше директор Центру транспортних стратегій Сергій Вовк також заявив, що експортні вантажопотоки фактично досягли довоєнного рівня, тож зараз Укрзалізниця може не тільки нарощувати обсяги перевезень, а й конкурувати з ринком автоперевезень, якщо знизить тарифи на перевезення вантажів.

Поделиться сюжетом

Последние новости

Внутренняя безопасность СБУ должна проверить генерала Носача, – Тука

Верховная Рада приняла закон: какие нововведения готовятся в армии

"Нафтогаз" предупредил украинцев об отоплении: известно, что нужно сделать перед включением тепла в жилище

Внук и дед из Одессы наладили международный наркотрафик в детских игрушках

Кличко: Столица подготовила к зиме 550 единиц снегоуборочной техники и сделала запас соли и песка

В СНБО отреагировали на фейк z-пропаганды о массированных ракетных ударах

За «обломками» по НПЗ в Саратове стоит Главное управление разведки

Отдых от Dota 2, ведь студия Blizzard готовится к анонсу ремастера Warcraft II

Массированная ночная атака по Одессе: есть жертвы и раненые, жуткие кадры

Как могут измениться коммунальные платежки в 2025 году

"Укрзализныця" оскандалилась из-за русского языка

Переломный момент: Генсек НАТО рассказал, почему войска КНДР в Европе меняют правила игры

Дочь Маска из-за победы Трампа приняла важное жизненное решение

Миллионные долги побуждают к повышению тарифов: вода из крана может стать дорогим удовольствием

Фиксировал размещение военных объектов: ТЦКшник сливал россиянам позиции ВСУ